Posjetitelji

subota, 25. svibnja 2013.

DOMAĆE ZABAVNE, POP I ROCK PJESME


  • 14 palmi - Daleka obala
  • A joj - Latino
  • A šta da radim - Azra
  • Adio ljube - Severina
  • Aj ća volin te - klapa Kampanel
  • Ajde, ajde zlato moje - Severina
  • Balkane - Azra
  • Baklje ivanjske - Doris & Bodalec
  • Beat na moru - Belan
  • Bižuterija - Jelena Rozga
  • Blago ono tko rano poludi - Baruni
  • Bolje biti pijan nego ..- P. orkestar
  • Brad Pit - Severina
  • Cesarica - Oliver
  • Croatio u srcu te nosim - T. Bralić
  • Čarobno jutro - Badrić
  • Čekala sam kao žena - Magazin
  • Činim pravu stvar - Gibonni
  • Da je slađe zaspati - Magazin
  • Da li znaš da te volim - Topić
  • Da te mogu pismom zvati - Maslina
  • Da ti nisam bila dovoljna - E. T.
  • Daj mi jedan dovoljan razlog - Vanna
  • Daješ mi krila - Mikulić
  • Dalmatino - Mišo
  • De ja vous - Colonia
  • Devojka sa čardaš nogama - Balašević
  • Divno je biti nekome nešto - Latino
  • Djevojka sa sela - Severina
  • Do tebe mi nema - Iva & Sandi
  • Dotakni me usnama - Belan
  • Duša od papira - Jole
  • Evergreen - Šajeta
  • Evo noći - Kalember
  • Gdje je ljubav tu si ti - Latino
  • Geni kameni - Thompson
  • Godinama - I.B. & Merlin
  • Gutljaj vina - Magazin
  • Hajde da ludujemo - Tajči
  • Hercegovina u srcu - Đuka Čaić
  • Himna Dinamu - Pipsi
  • Hoću li znati - Novi Fosili
  • Hop cup - Bijelo dugme
  • I ja ću budan sanjati–Vanna/Gibonni
  • Igra bez granica – Proeski
  • Ima li nade za nas–Zečić & Jelena
  • Ivona – Belan
  • Iza devet sela – Thompson
  • Ja nisan stia mala – Gustafi
  • Ja samo pjevam – Severina
  • Jedan život malo je – Prva liga
  • Jedne noći u decembru - Monteno
  • Jedina moja – Jagode
  • Jedini – Doris
  • Jenu noć – Vitasović
  • Jesen stiže dunjo moja - Oliver
  • Još i danas zamiriši trešnja–Gazde
  • Ka Vanna – Belan
  • Kad budemo ja i ti 63 – Fosili
  • Kad uistinu voliš ženu – Radolfi
  • Kad se prijatelji rastaju - Stavros
  • Kad žena zavoli - Tony Cetinski
  • Kako ludo se osjećam – S. Krila
  • Kalelarga - Ivčić
  • Kemija - Magazin
  • Ko nam brani – Grašo
  • Kolačići - Denis & Denis
  • Košulja plava – Fosili
  • Krivi spoj – Severina
  • Lakše mi je s njom – Grašo
  • Libar - Gibonni
  • Lijepa bez duše – Oliver
  • Lijepa li si – Thompson
  • Lijepe žene prolaze ... - Azra
  • Lipa si lipa – Karan
  • Lutka za bal – Valjak
  • Ljepota – Emilija & Juci
  • Ljubav si moja zauvik – Cetinić
  • Ljubavna pjesma - Josipa & Đani
  • Malo fali – Minea
  • Mare i Kate – Zvone & Boemi
  • Marina – Prljavci
  • Maslina je neobrana – klapa
  • Mi plešemo - Prljavci
  • Milo moje – Škoro
  • Mata – Škoro
  • Milena generacijo - Fosili
  • Milijun poljubaca - Gazde & Šola
  • Mirno spavaj - Coce
  • Moj galebe – Oliver
  • Moj lipi anđele – Oliver
  • Moja Hercegovina – Mate Bulić
  • Moja je pjesma lagana - P. Valjak
  • Mojoj majci – Prljavci
  • Morska vila – Daleka oblala
  • Na bačvama vina – Radolfi
  • Na plus pedeset – Novković
  • Nadalina, adio bela mix – Oliver
  • Najdraža Rijeko - Badurina
  • Najljepša si – Ivčić
  • Ne kunem ljubav – Latino
  • Ne mogu dalje – Kemal & Danijela
  • Ne moren bez nje - Vitasović
  • Ne spavaj mala moja – B. Dugme
  • Neću - Pejaković
  • Neka , neka – Baruni
  • Neka mi ne svane – Danijela
  • Neka pati koga smeta - Baruni
  • Neka živim kako živim – Radolfi
  • Nekako s proljeća – Jabuka
  • Nemam s kime dočekati ..– Magazin
  • Ni mrvu sriće – Grašo
  • Nije htjela – Monteno & Oliver
  • Nije u šoldima sve – Grdović
  • Nisam ja - Zečić
  • Nisam, nisam – Pejaković
  • Nisan više ja sa njon – Grašo
  • Nitko nema dva života – Zečić
  • Noćas se rastaju prijatelji – Nižetić
  • Nosi mi se bijela boja – Jole
  • O Bože vrati je – Agrameri
  • Od rođendana do rođendana–Severina
  • Od stoljeća sedmog – Žanko
  • Odlazim – Bebek
  • Oduzimaš mi dah – Colonia
  • Oprosti mi pape – Oliver
  • Ostani – Grdović
  • Ostani – Karan
  • Otišo je otac moj polako - Kićo
  • Otkazani let – Pađan
  • Ovo mi je škola – Gibonni
  • Paloma blanca – Severina
  • Pisat ću joj pisma duga - Čolić
  • Pjevajmo do zore - Film
  • Pjevam danju, pjevam noću- IB
  • Plava balada – Baruni
  • Pleši sa mnom – Danijela
  • Pod brajde – Suhodolčan
  • Previše suza u mom pivu – Prljavci
  • Prava ljubav – Lana & Nižetić
  • Prijatelji – Thompson
  • Prijateljice - Severina
  • Prijatelju nije lako –Slavonske lole
  • Princeza - Topić & Milošević
  • Prolazi sve - Jimi Stanić
  • Proljeće - Nižetić
  • Put ka sreći – Bare & Plaćenici
  • Put putujem – Magazin
  • Razmažena - Jelena Rozga
  • Ribari – Coce
  • Romanca – Oliver
  • Romeo i Julija – Srebrna krila
  • Ruzinavi brod – Obala
  • Ružo moja crvena - Agrameri
  • Sad kada došla si-Cambi & B. bećari
  • Samo anđeli znaju – Kravate
  • Samo simpatija – Meri
  • Samo za taj osjećaj - Hladno pivo
  • Sarajevo ljubavi moja - Monteno
  • Selim ti ja – Doris
  • Sjećam se prvog poljubca - Film
  • Skalinada - Oliver
  • Skitnica – Zlokić
  • Smotala si me – Latino
  • Sonja - ITD band
  • Spoved – kvartet Gubec
  • Sretan rođendan – Fantomi
  • Stari se – Thompson & Tifa
  • Stižu me sjećanja – Crvena jabuka
  • Stojim na kantunu – Belan & Đavoli
  • Sude mi - Škoro
  • Sunny day - Belan
  • Suze biserne – Magazin
  • Sve ću preživit – Spalato
  • Sve je ona meni – Slavonske lole
  • Sve je s tobom napokon ..- Cetinski
  • Sve ove duge godine – Zlokić
  • Sve ove godine - Indexi
  • Sve što srce poželi – Magazin
  • Svetinja – Škoro
  • Svi pjevaju ja ne čujem - Mišo
  • Sviđa mi se ova stvar – Jabuka
  • Što je meni ovo trebalo – Bebek
  • Što si ti meni - Cetinski
  • Što si u kavu stavila – Pađan
  • Šuti moj dječače plavi - Fosili
  • Takvi kao ti - Badrić
  • Tamo gdje se sve po mom - Jinx
  • Tebe ne bih mijenjao - Tony Cetinski
  • Tek iz navike – Doris
  • Ti možeš lagat svakome – Magazin
  • Ti si mi u krvi - Čolić
  • Ti si more - Luky
  • Ti si srce moje – Bebek & Seve
  • To – Doris
  • U krvi imam te – I.B.
  • U ljubav vjerujem– Valjak
  • U ponoć pozvoni – Minea
  • Uhvati ritam - Parni valjak
  • Umoran – Stavros
  • Uzalud – En Joy
  • Uzalud vam trud svirači – Prljavci
  • Vagabundo - Goran Karan
  • Vilo moja - Vinko Coce
  • Vino i gitare – Gabi
  • Virujen u te – Severina
  • Vjeruj u ljubav – Oliver
  • Vjetar s Dinare – Thompson
  • Volim i postojim – Grašo
  • Volim osmijeh tvoj – Toše i A. Šola
  • Vrime od nedilje – Gibonni
  • Za dobra stara vremena – Fosili
  • Za ljubav tvoju - Gazde
  • Za mrvu ljubavi- Oliver
  • Za tvoje snene oči – Colonia
  • Zagreb ima isti pozivni - P. valjak
  • Zadar je u srcu mome – Đani Maršan
  • Zamisli život u ritmu…- Film
  • Zauvijek- Tony Cetinski
  • Znaj da bit ću tu - Tony
  • Zašto praviš slona ... - D. Dvornik
  • Zora bila – Tomislav & Intrade
  • Žuljaju me cipele – Sanja
  • Žuto lišće ljubavi – Oliver

STRANE
PJESME

  • Abba mix
  • Amor, amor
  • Ai Se Eu Te Pego
  • Always on my mind
  • Another day in paradise
  • Arrivederci Roma
  • Bad moon rising
  • Besame mucho
  • Blue suede shoes
  • Buonasera signorina
  • By by love
  • Can't take my eyes off of you
  • Che sara
  • Come prima
  • Country road
  • Craying time
  • Crazy
  • Crazy little thing called love
  • Dancing queen
  • Eviva Espana
  • Fascination
  • Feelings
  • Gipsy mix
  • Green green grass of home
  • Greensleeves
  • Guantanamera
  • Hound dog
  • I got you baby
  • I just call to say
  • I wanna wake up
  • I have a dream
  • Imagine
  • Killing me softly
  • La romana mia
  • L' Italia
  • L' unica dona per me
  • La bamba
  • La isla bonita
  • La mula de parenzo
  • La paloma
  • Livin la vida loca
  • Love me tender
  • Manuela
  • Marina
  • Marry loo
  • Moon river
  • Moonlight shadow
  • Oh Susanna
  • O sole mio
  • Proud Mary
  • Quando, Quando
  • Rivers of Babilon
  • Rock around the clock
  • Rose garden
  • Samba mix
  • Santa Lucia
  • Something stupid
  • Spanish eyes
  • Spanish harlem
  • Strangers in the night
  • Take the ribbon
  • That'l be a day
  • The time of my life
  • The shoop shoop song
  • There goes my everything
  • To love somebody
  • Tornero
  • Twist again
  • Venus
  • Vino amaro
  • Volare
  • Walk of life
  • Walking of sunshine
  • Wonderful tonight
  • Yamaica farewell
  • You got it

STAROGRADSKE I
TAMBURAŠKE PJESME

  • Ak sem ti srčeko ranil
  • Ajde Kato, ajde zlato
  • Bečarac
  • Bitola moj roden kraj
  • Blijedi mjesec
  • Bolujem ja, boluješ ti
  • Ciganka mi gatala na travi
  • Crne oči dobro vide
  • Crven ti rubac mala
  • Čaša gorkih suza
  • Da nije ljubavi
  • Dat ću sve
  • Dobro jutro moj svećaru
  • Dobro mi došel prijatel
  • Dok palme njišu grane
  • Dolinom se šetala
  • Došlo vrijeme da se ženim ja
  • Dva bracanina
  • Ej kad sam sinoć pošla iz dučana
  • Evo banke cigane moj
  • Fala
  • Fijaker stari
  • Gori lampa nasrid Vinkovaca
  • Govori se da me varaš
  • Hvalile se Kaštelanke
  • I dođi lolo
  • Ima dana
  • Imam jednu želju
  • Išel budem v kleticu
  • Ja sam majko cura fina
  • Ja sam Varaždinec
  • Ja se konja bojim
  • Joj mene joj
  • Junak iz doline
  • Kad čujem tambure
  • Kad ja prođoh na bembašu
  • Kak taubeka dva
  • Kao što je taja čaša
  • Klakar
  • Klinček stoji pod oblokom
  • Koja gora Ivo
  • Konobo moja
  • Kraj jezera
  • Kraj kapele Svete Ane
  • Kuća na kraju sela
  • Lepe ti je Zagorje zelene
  • Lijepi naši strnokosi
  • Lijepo naše Ličko lešće
  • Ljubav se ne trži
  • Mama Huanita
  • Marijana
  • Milkina kuća na kraju
  • Mlada Dubrovčanka
  • Moj Zagreb tak imam te rad
  • Moslavački kraj
  • Moslavino moja mila
  • Na brijegu kuća mala
  • Na malenom brijegu
  • Na te mislim
  • Ne dirajte mi ravnicu
  • Ne klepeći nanulama
  • Ne vrijedi plakati
  • Neće snaša tamburaša
  • Nema ljepše djevojke
  • Nisan ja varošanka
  • Oj lolo moja joj
  • Osam tamburaša s Petrovaradina
  • Pjevaj mi pjevaj sokole
  • Podravino moja mila
  • Poleg jedne velke gore
  • Preko Kapele
  • Prigorske sem gore list
  • Procvale su dunje na granama
  • Rastao sam pored Dunava
  • Samobor je lepa varoš
  • Samoborci piju vino z lonci
  • Serbus dragi Zagreb moj
  • Sijem žito
  • Suza za zagorske brege
  • Svekrva
  • Šumi šumi javore
  • Ta divna splitska noć
  • Temerav
  • Ti si moja tajna najveća
  • Ti si rajski cvijet
  • Tićeki mali pehaju
  • Tiho noći
  • Tužan je leptir bez cvijeća
  • U lijepome gradu Višegradu
  • U livadi pod jasenom
  • U ranu zoru
  • U tem Somboru
  • Udaše mi moju Tenu
  • Već odavno spremem svog mrkova
  • Vehni vehni fiolica
  • Vela luka
  • Vesela je šokadija
  • Veselo, veselo Zagorci
  • Veselo, veselo Zagorci
  • Veseljaci smo mi
  • Vila Velebita
  • Vranac
  • Zbog tebe plačem
  • Zelen lišće goru kiti
  • Zora rudi dan se bijeli

NARODNE
PJESME

  • Ala-ala
  • Čardak
  • Da volim drugu ne mogu
  • Daj mi vina da se napijem
  • Danas majko ženiš svoga sina
  • Dijana ljubavi
  • Došlo vrijeme da se ženim ja
  • Ej kavano
  • Fato mori dušmanke
  • Gori gora, gori borovina
  • Iznad Tešnja
  • I tebe sam sit kavano
  • Ja još uvijek kao momak živim
  • Jabuke
  • Jedina moja
  • Lopov
  • Miljacka
  • Mene je učilo vrijeme
  • Moj bagreme
  • Moj jarane jarane
  • Ne dolazi u moj san
  • Nije mene dušo ubilo
  • Nije ona svemu kriva
  • O cigani
  • Ostarit ću neću znati
  • Otišla je Danijela
  • Pas bez lanca
  • Plava žena
  • Pola vino pola voda
  • Pozdravi je pozdravi
  • Poznat ćeš me i po mraku
  • Prazna čaša na mom stolu
  • Prvi poljubac
  • Pune čaše ispijam
  • Rujno vino
  • Skitnica
  • Stade se cvijeće rosom kititi
  • Suzo moja Suzana
  • Svekrva
  • Sviraj nešto narodno
  • Šampanjac
  • Šota
  • Tebi moja vjerna tugo
  • Tešanj
  • Trepetljika trepetala
  • Tvoje ime kao pjesma
  • Ugasila si me
  • Volim piti i ljubiti
  • Zapalit ću pola grada
  • Zbog Mirjane
  • Zlatne strune
  • Zvali su je lijepa vila

Nema komentara:

Objavi komentar