Posjetitelji

ponedjeljak, 28. studenoga 2011.

Ljubavne SMS - poruke

Ljubav je samo riječ,dok ne upoznaš nekoga tko će joj dati značenje.
Imam jedan jastuk i on je za dvoje, imam jedno srce i ono je tvoje, imam jedan život ali ništa ne vrijedi ako sve što imam ne pokonim tebi.
Laku noć anđele, nek ti nebo šapuće - volim te, i kad neba nema i zemlje nebude, znaj da tvoja mala najviše na svijetu voli te.
želim ti poslati nešto lijepo, pametno, slatko, zgodno ali nažalost ne stanem na ekran.

Kada bih morao birati da li da dišem ili volim tebe,iskoristio bih zadnji dah da ti kažem da te volim.
Želio bih da su snovi kao želje,a da se želje ostvaruju, jer u snovima sam uvijek s tobom.
Postoje sam dva trenutka kad bih htio biti s tobom,sad i zauvijek.
3 sekunde da ti kažem da te volim, tri sata da ti to objasnim i cijeli život da ti to objasnim.
Jedan dan bez tebe je kao jedan dan bez života.
Kad bi poljupci bili kišne kapi poslao bih ti oluju.
Kad bih dobio cvijet svaki put kad pomislim na tebe, mogla bih vječno hodati mojim vrtom.
Naučili su me da se jedan dan sastoji od 24 sata, da jedan sat ima 60 minuta, da jedna minuta ima 60 sekundi. Ali mi nisu rekli da jedna sekunda bez tebe traje vječnost.
Prema članku 11.,odlomka 4.,ljubavne knjige, osuđujem te na doživotni zatvor u mom srcu. Protiv ove optužbe ne može se uložiti prigovor.

Nema komentara:

Objavi komentar