Internet i mobilno poslovanje postaju sve važniji dio poslovne svakodnevice i nezaobilazan kanal komunikacije s potrošačima. Novo istraživanje o ulozi Interneta u prodaji i marketingu turističkih usluga. Istraživanje je provedeno tijekom veljače metodom on-line ankete, a obuhvatilo je voditelje prodaje i marketinga u preko 100 hotela na području Hrvatske.
Prikupljeni rezultati su potvrdili na sve veću važnost online kanala prilikom prodaje u plasmanu turističkih i hotelskih usluga. Svi hoteli koji su sudjelovali u istraživanju imaju vlastitu web stranicu, 93% hotela na svojim stranicama nudi mogućnost online rezervacije smještaja, a 80% istodobno omogućuje i plaćanje rezerviranog smještaja putem Interneta korz nekoliko jednostavnih koraka.
Naime, u većini hotela (57% ispitanih) online prodaja trenutno čini manje od 25% ukupne prodaje, 16% ih ovim putem ostvaruje 25-50% ukupne prodaje, a tek 17,3% hotela u ovom trenutku putem interneta ostvaruje više od polovice svoje prodaje. U narednih 5 godina situacija će se značajno promijeniti u korist Interneta: većina hotelijera (49,8% ispitanih) očekuje da će online kanali za 5 godina generirati više od polovice njihove ukupne prodaje.
Ovakve rezultate prate i trendovi ulaganja u Internet marketing što je vrlo zanimljivo. Iako gotovo 70% ispitanika smatra da je oglašavanje na internetu isplativije od onoga u tradicionalnim medijima, trenutno većina hotela (44,8%) manje od četvrtine svojih marketinških sredstava ulaže u online kanale oglašavanja. U budućnosti (narednih 5 do 10 godina) nas očekuje znatan porast ulaganja u online oglašavanje pa ča i do 50% hotelijera planira za Internet marketing izdvajati više od polovice svog marketinškog budžeta.
Oglašavanje apartmana na internetu je također u porastu, znatni trend rasta je uočljiv od 2010 godine, i svake godine se sve više vlasnika apartmana, smještaja pansiona, soba odlučuje svoje turističke usluge oglašavati putem interneta.
Nema komentara:
Objavi komentar