Posjetitelji

nedjelja, 20. studenoga 2011.

Napravite sami poslovnu brošuru


Brošura je jedan od najvažnijih marketinških materijala koje koristi poduzeće.

Jedan od najvažnijih marketinških materijala koje koriste poduzeća su poslovne brošure. Brošure su izvrstan način da predstavite proizvode ili usluge i odlično djeluju na ljude koji vole samo prolistati brošuru, kao i na one koji više vole detalje.
Naravno, ne pripremaju se sve brošure na isti način. Ne privlači li vaša brošura pažnju ili ako jednostavno ne znate od kuda početi, a ne želite gubiti vrijeme, ovi će vam savjeti pomoći napraviti izvrsnu brošuru koja će vam poboljšati poslovanje:

Jasno definirajte svoj cilj. Prije nego počnete razmišljati o izdavanju brošure, trebate razmisliti o tome što želite da ta brošura učini za vas. Da li je njena svrha predstavljanje novih proizvoda i usluga? Da li se radi o kratkom upoznavanju klijenata s vašim poduzećem i kratkom povijesti? Tko će dobiti brošuru: potencijalni ili postojeći klijenti? Ukoliko znate što želite postići s brošurom, to će vam pomoći oko odabira forme, fonta, okvira, boja, slika – svega što spada u pripremu brošure.

Odaberite formu koja odgovara svrsi vaše brošure. Dva najčešća dizajna brošure su one koje se preklapaju na pola i na trećinu. Brošura koja se preklapa na pola je u pravilu papir A4 formata koji se presavija na pola, pa tako dobivate 4 stranice za sadržaj. Brošura koja se preklapa na trećinu se češće koristi. Presavijanjem papira na trećine dobivate 6 stranica za sadržaj. Vaš odabir će najviše ovisiti o tome koliko informacija želite napisati: imate li više informacija, trebat će vam više stranica.
Stavite veće naslove za one koji će samo prelistati brošuru, a sitnijim slovima tekst za one koji žele više informacija. Većina ljudi samo prelista brošuru, ne čitaju svaku riječ. To znači da trebati imati naslov na svakoj stranici sa tekstom, i on treba biti funkcionalan. Funkcionalni naslovi kažu čitatelju nešto važno o proizvodu koji nudite ili mogu govoriti čitatelju da nešto učini, poput „Nazovite sad“. Naslovi bi trebali dati dovoljno informacija da čitatelje potaknu da pročitaju više ili nešto učine. Naslovi koji naglašavaju prednosti proizvoda najbolje djeluju na čitatelje.

Koristite komplementarne boje. Odaberite boje koje se slažu i nisu u kontrastu. Također ograničite broj boja na brošuri na dvije ili tri, tako da vam ne ispadne pre šareno.

Koristite kvalitetan papir. Površina brošure je gotovo jednako bitna kao i njen izgled. Koristite li deblji, mat papir, čitatelj će dobiti osjećaj da se radi o ozbiljnoj firmi koja ulaže u kvalitetu. Glatka, sjajna brošura živih boja govori da ste kvalitetna firma, ali zabavna. Pripazite da odaberete najkvalitetniji papir koji si možete priuštiti – ljude nećete impresionirati brošurom kojoj možete istovremeno vidjeti sadržaj i s jedne i s druge strane papira zbog pretankog papira.

Provjerite sadržaj! Vaša brošura ne bi smjela imati gramatičke ili pravopisne greške. Koristite spellcheker, neka vam je pregledaju suradnici ili članovi obitelji, ili angažirajte lektora – učiniti sve potrebno kako bi vaša brošura bila bez grešaka. Ljudi koji primijete pogreške u brošuri će se pitati u čemu bi još mogli pogriješiti.
Tagovi:    brošura, marketing, dizajn, poduzeće, proizvod, usluga, cilj

Nema komentara:

Objavi komentar